sobota, 1 sierpnia 2015

Jubileuszowa Wystawa Klubu TTB - Czosnów 12.07.2015 cz.1

12 lipca miałam przyjemność uczestniczyć w Jubileuszowej Wystawie Klubu TTB z tzw. "dużym CWC" - V Alec Waters Memorial. Odbyła się ona w Czosnowie pod Warszawą. Pojechałam na nią wraz z dziewczynami z Fundacji AST. Dziewczyny dzielnie stały na fundacyjnym stoisku i promowały działalność charytatywną, natomiast ja dostałam zadanie fotografowania przy ringach - czyli to co tygryski lubią najbardziej ;). Co prawda jeszcze wszystkich zdjęć nie obrobiłam, ale niektóre mogę już zaprezentować :).



Inter Ch Multi Ch Eternal Flame Sentinel









ALL SCREW UP INXS KMK YAKUZA




3 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia! Bulliki najpiękniejsze <3
    Pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kadry! Piękne psiska :)

    Pozdrawiam,
    fursora.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń